JEDINÁ OPRAVDU PRAKTICKÁ A FUNGUJÍCÍ
Telefonická akademie v ČR
Po více než 13 letech aktivního telefonování jsme se rozhodli sestavit praktickou a především efektivní akademii, která jde opravdu do hloubky. Začíná auditem vašich aktuálních obchodních procesů, jde hluboko do teorie telefonování a typologie osobnosti, obsahuje několikadenní praktické telefonování pod dohledem našich nejzkušenějších obchodníků a na konci zvyšuje počet dohodnutých schůzek až o 20 %.
firmy, které prošly Telefonickou akademií
ZÍSKEJTE PDF zdarma
Dvě typologie osobnosti a jak s nimi komunikovat po telefonu
Součástí Telefonické akademie je i teoretická část, kde se zabýváme jedním z nejdůležitějších pilířů komunikace po telefonu – typologií osobnosti. Rozlišujeme celkem 4 typologie a vy můžete dvě z nich získat zdarma.
Zvyšte účinnost navolávání schůzek o 20 %
Dozvíte se
JAK IDENTIFIKOVAT TYPOLOGII PO TELEFONU?
Rychlá dynamika, sebevědomý tón a přímé otázky nebo naopak pomalejší a nejistý tón v kombinaci s nepřímými otázkami?
CO DANÝ KLIENT POTŘEBUJE?
Soutěživost, výzvu a rovný přístup nebo naopak prostor a jistotu? Úspěšnost hovorů při správném odhadu potřeb stoupá minimálně o 20 %.
JAK S NÍM JEDNAT A USPĚT?
Rychle a "bez omáčky" nebo naopak stručně a přesně? Správný přístup k hovoru, tonalitě a stylu zvyšuje úspěšnost telefonování o minimálně 20 %.
Problémy, které zná snad každý obchodník
"Nechci řešit obchod po telefonu"
Ať už je ti díky nejistotě, nedostatku sebevědomí nebo dlouhodobému neúspěchu.
"Telefonování mi dlouhodobě nefunguje"
Jak by mohlo. Většina obchodníků po telefonu nedokáže efektivně prodávat, protože jim chybí úplné základy.
"Mám málo schůzek v kalendáři"
To nebaví nikoho. Pohled do prázdného kalendáře je noční můra každého obchodníka.
Co kdyby to tak být nemuselo?
Absolventi telefonické akademie
Změní vnitřní postoj k telefonování
Protože v postoji se skrývá odpověď. Je potřeba v sobě najít vnitřní motivaci a telefonování brát jako přirozenou součást práce.
Pracují s vnitřní motivací a telefonování je baví
Když začne telefonování bavit a stává se součástí každodenní práce - začnou se dostavovat výsledky.
Zvyšují obchodní výsledky a úspěšnost volání
Dochází ke změně motivace a samotného přístupu k telefonování. Stává se přirozenou součástí každodenního fungování.
Posouvají svůj dosavadní výkon až o 20 %
Tady už si to jednoduše každý spočítá. Když obchodník prodává služby nebo zboží za 10.000.000 měsíčně, tak se dostává až na 12.000.000.
Mluví za nás
Výsledky našich klientů
Přečtěte si detailní studie, kde najdete podrobný feedback a výsledky z projektů realizovaných pro naše klienty.
Krok po kroku
Časová osa a průběh akademie
Nečekejte řadu webinářů a sdílení neuchopitelných teoretických prezentací. Telefonická akademie je maximálně praktická, k věci a většinu času trávíme voláním, nastavováním procesů a jdeme rychle pro reálné výsledky.
Audit a analýza procesů (1 měsíc)
Fyzický telefonický trénink (3 dny)
Online telefonický trénink (4 setkání)
Pojďme sestavit
program akademie
pro vás a váš tým
Zavolejte přímo Claudii
Nebo využijte kontaktní formulář 👉
Připraveni posunout své obchodní výsledky?
Pojďme společně sestavit program akademie na míru vám a vašemu týmu 🙏