Business Lease ČR
BUSINESS LEASE s. r. o. je přední společnost na českém trhu zaměřená na poskytování řešení firemní mobility. Nabízí širokou škálu služeb operativního leasingu a správu vozových parků. V České republice spravuje více než 11 000 vozidel a zajišťuje tak efektivní provoz pro své klienty.
Jak jsme pomohli vytvořit příležitost k růstu?
Společnost působí na českém trhu od roku 1996 a stala se průkopníkem v oblasti operativního leasingu. Její historie sahá až do roku 1989, kdy byla založena v Nizozemsku pod mateřským holdingem Autobinck s více než 100letou tradicí.
Mezi doplňkové služby Business Lease patří Autobazar Cars & Care, který nabízí prodej vrácených vozidel z operativního leasingu. Zároveň poskytuje možnost B2B autopůjčovny a Business Rent s flotilou více než 300 vozidel pro firemní klientelu.
Telefonické kampaně, které jsme v rámci spolupráce realizovali, byly tři a dvě z nich nadále běží. Tyto kampaně byly koncipovány tak, aby oslovily jak nové, tak stávající kontakty, s cílem otevřít nové obchodní příležitosti. Náš cíl byl domluvit co nejvyšší počet osobních schůzek.
Shrnutí výsledků jednotlivých kampaní je následující:
Kampaň A
Reaktivace vybraných kontaktů z databáze
Vybraná skupina firem, kterým byl zaslán e-mail týkající se konkrétního tématu.
- Celkový počet kontaktů: 34 firem
- Počet domluvených schůzek: 4
- Budoucí zájem: 6
- Úspěšnost: 11,76
Volání uzavřeno.
Kampaň B
Reaktivace vybraných kontaktů z databáze
Vybraná skupina firem, které byly historicky osloveny a projevily zájem o zasílání konkrétních informací.
- Celkový počet kontaktů: 371 firem
- Počet domluvených schůzek: 35 (k datu 16. 10. 2024)
- Budoucí zájem: 44
- Úspěšnost tohoto projektu činí: 9,43 %
Volání pokračuje. 🟢
Kampaň C
Studené kontakty
Konkrétní výběr firem, které Business Lease plánuje do svého portfolia klientů.
- Celkový počet kontaktů: 279 firem
- Počet domluvených schůzek: 72 (k datu 16. 10. 2024)
- Budoucí zájem: 21
- Úspěšnost tohoto projektu činí: 25,81 %
Volání pokračuje. 🟢
Celková úspěšnost: 16,23 %
Závěrem
Naše zkušenost z kampaní jasně ukazuje, že oslovování vybrané cílové skupiny, zejména studených kontaktů, má vyšší úspěšnost při domlouvání schůzek než reaktivace stávajících databází.
Tato strategie se ukázala jako velmi efektivní. Předem určené a cílené kontakty, které Business Lease již dlouhodobě chtěla oslovit, se podařilo oslovit a zajistit obchodní potenciál pomocí domluvené obchodní schůzky.
Spolupráce s Business Lease je nejen úspěšná, ale i lidsky velmi přívětivá. Oceňujeme možnost pracovat s tak profesionálním týmem, který je otevřený novým nápadům a strategiím. Spolupráce v těchto dnech nadále pokračuje.