Rozšíření partnerské sítě pro společnost Campiri
Pro český startup Campiri, který nabízí pronájem obytných vozů, jsme realizovali rozsáhlou akviziční kampaň pro rozšíření partnerské sítě. Primárním cílem bylo oslovení partnerů v rámci cold calls – představení služby Campiri, dohodnutí podmínek spolupráce, uzavření smlouvy. Projekt se realizoval na CZ a SK trzích a v platformě PipeDrive.
Hodnocení projektu
- V rámci akvizice v podobě rozšíření partnerské sítě na CZ a SK trhu, byla
posílena pozice Campiri na těchto trzích. - Projekt měl také marketingový přesah v tom, že jsme dané
subjekty/jednotlivce seznámili s platformou Campiri a dostala se do
povědomí lidí/firem. - Pro společnost Campiri může mít projekt smysl v podobě průzkumu trhu a
následný marketing/remarketing na daných trzích. - Získaní klienti mohou být v budoucnu oslovení v rámci up-sell/cross-sell.
Výsledky spolupráce v číslech
- Osloveno subjektů CZ cold calls: 390+
- Osloveno subjektů SK cold calls: 80+
- Uzavřeno smluv CZ P2P: 35 (45+ aut)
- Uzavřeno smluv CZ komerční: 45 (90+ aut)
- Uzavřeno smluv SK P2P: 5 (10+ aut)
- Uzavřeno smluv SK komerční: 5 (17+ aut)
Závěrem
Jmenovitě děkujeme obchodnímu řediteli Miroslavu Pazderovi za jeho skvělou spolupráci. Projekt byl s panem Pazderou komunikován na denní bázi. Díky jeho přístupu jsme mohli většinu věcí řešit, na úrovni Campiri x klient, velmi pohotově a to zároveň přispělo k nadstandardním výsledkům.